Κριτική Επιτροπή
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ
Παναγιώτης Μαράκος
Jury President Best in Pharmacy Awards 2025
Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής
Μίλτος Αγιούμπ
Φαρμακοποιός, Αντιπρόεδρος ΔΣ Ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Καίτη Αντωνοπούλου
Health Communications Expert,
CEO Alpha Public Relations AE
Αθανασία Βαρβαρέσου
Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Διευθύντρια Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών, ΠΑΔΑ
Μαρία Γαζούλη
Καθηγήτρια Βιολογίας - Γενετικής - Νανοϊατρικής, Ιατρική Σχολη ΕΚΠΑ
Τάσος Γκοτσόπουλος
General Manager, Perception Consulting Communication
Σπύρος Έρτσος
Ιδρυτής, Uplevel Marketing
Οδυσσέας Κόλλιας
Οικονομολόγος - Συγγραφέας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαιδευτής στην Δια Βίου Μάθηση
Αντώνης Κουσουνάδης
Founder & Head, brand4life Communications and Advertising Services
Νίκη Κουτσιανά
Founder of APIVITA, Founder & President of SYMBEEOSIS
Μαρία Λεοντάρη
Διευθύντρια Επικοινωνίας, ΣΦΕΕ
Ντανιέλα Μάλο
Head of BU Consumer Healthcare ΒΙΑΝ
Φωτεινή Μέλλου
Δρ. Χημικός, ΜSc, Aκαδημαϊκός υπότροφος Τομέα Αισθητικής και Κοσμητολογίας, Τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠαΔΑ
Θανάσης Μουχτής
Γενικός Διευθυντής του Ομίλου ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
Γεώργιος Μπάλτας
Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών & Πρόεδρος ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
Δημήτρης Μπογδάνος
Καθηγητής Παθολογίας και Αυτοάνοσων Νοσημάτων
Ανδρέας Μπόνης
Managing Director, Phocus
Ειρήνη Παντερή
Καθηγήτρια Φαρμακευτικής Ανάλυσης, Τμήμα Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ
Σπύρος Παπαγεωργίου
Επίκουρος Καθηγητής Βιοϊατρικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Τομέας Αισθητικής & Κοσμητολογίας
Άρης Πασχαλίδης
Φαρμακοποιός , MSc, Founder & CΕΟ, Pharmacy Discount
Δρ. Ευαγγελία Πρωτόπαπα
Φαρμακοποιός - Κοσμητολόγος, Ομ. Καθηγήτρια του Τμήματος Βιοιατρικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Νικόλας Σανιδάς
Founder & CEO of Health Solutions
Χρύσα Σπυροπούλου
Marketing & Communications Director, Affidea
Δηλώσεις Επιτροπής Αξιολόγησης των Best in Pharmacy Awards 2025
Φωτεινή Μέλλου, Δρ Χημικός, ΜSc, Εκπαιδευτικό προσωπικό, Εργαστήριο Γενικής Χημείας, Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου, Σχολή Επιστημών Τροφίμων & Διατροφής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Καίτη Αντωνοπούλου, Health Communications Expert, CEO Alpha Public Relations AE
Αντώνης Κουσουνάδης, Founder & Head, brand4life Communications and Advertising Services
Χρύσα Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager, Affidea
Τάσος Γκοτσόπουλος, General Manager, Perception Consulting Communication
Μαρία Γαζούλη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Βιολογίας/Γενετικής – Νανοϊατρικής, Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ
“Η καινοτομία στα consumer healthcare προϊόντα στο φαρμακείο είναι κρίσιμη για τη βελτίωση της υγείας των καταναλωτών. Προσφέρει καλύτερες λύσεις για την αυτοφροντίδα, ενημερώνει τους καταναλωτές και διευκολύνει την πρόσβαση σε θεραπείες. Τα Best in Pharmacy Awards αναγνωρίζουν την ποιότητα και την καινοτομία των προϊόντων, ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, προάγουν τον ανταγωνισμό και στηρίζουν την ανάπτυξη της φαρμακευτικής αγοράς. Συνολικά, συμβάλλουν στην ποιότητα και την ασφάλεια της υγειονομικής φροντίδας.”
Ντανιέλα Μάλο, Head of BU Consumer Healthcare ΒΙΑΝ
“Τα Best in Pharmacy Awards έχουν καθιερωθεί ως θεσμός αναγνώρισης καινοτομίας, ποιότητας και επιχειρηματικής αριστείας στον φαρμακευτικό κλάδο. Αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο ενίσχυσης της αξιοπιστίας και της διαφάνειας, προβάλλοντας τα φαρμακεία που ξεχωρίζουν σε τομείς όπως η εξυπηρέτηση πελατών, η τεχνολογία, η αισθητική, η επικοινωνία και η φαρμακευτική φροντίδα. Ο ρόλος τους είναι διττός, από τη μία, ενθαρρύνουν τη συνεχή βελτίωση μέσα από την ανάδειξη καλών πρακτικών και την υγιή ανταγωνιστικότητα, από την άλλη, αναβαθμίζουν την εικόνα του φαρμακείου στα μάτια του καταναλωτή, ενισχύοντας τον ρόλο του φαρμακοποιού ως συμβούλου υγείας. Ταυτόχρονα, δημιουργούν μια πλατφόρμα σύνδεσης και δικτύωσης για φαρμακοποιούς, εταιρείες και φορείς, συμβάλλοντας στην ανταλλαγή γνώσης και την προώθηση συνεργασιών. Η σημασία τους για την αγορά έγκειται στο ότι συμβάλλουν ενεργά στον εκσυγχρονισμό του κλάδου και στην ανάδειξη του φαρμακείου ως επιχειρηματική και επιστημονική οντότητα με μέλλον κα δυναμική.”
Άρης Πασχαλίδης Φαρμακοποιός, MSc, Founder & CΕΟ, Pharmacy Discount
“Η έννοια της καινοτομίας είναι εξ ορισμού συνυφασμένη με την πρόοδο, την ανάπτυξη και την επιχειρηματικότητα. Το γεγονός αυτό επαληθεύεται στον κλάδο της φαρμακευτικής επιστήμης γενικότερα αλλά και ειδικότερα στην περίπτωση των φαρμακείων της κοινότητας. Πράγματι τα φαρμακεία της γειτονιάς απολαμβάνουν διαχρονικά- και ακόμα πιο έντονα τα τελευταία χρόνια- το πλεονέκτημα της εισαγωγής και υιοθέτησης νέων προϊόντων, υπηρεσιών ή/και τρόπων εξυπηρέτησης των πελατών τους. Με τον τρόπο αυτό, κατορθώνουν να βελτιώνουν καθημερινά την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που τους επισκέπτονται, αλλά και να αυξάνουν την οικονομική αποδοτικότητά τους, ώστε να παραμένουν αναγκαίοι εταίροι για την κοινωνία και την αγορά. Σε ένα περιβάλλον αυξημένου ανταγωνισμού, όπως αυτό του φαρμακευτικού κλάδου, όπου οι οργανισμοί καλούνται να καινοτομούν συνεχώς, για να παραμείνουν εντός επιχειρηματικής πραγματικότητας, η πίεση που ασκείται στις ομάδες και τα μέλη τους είναι διαρκής και μεγάλη. Ωστόσο, αυτό που τελικά μπορεί να λειτουργήσει ως ουσιαστικό αντιστάθμισμα σε βάθος χρόνου είναι η ηθική αποζημίωση των προσώπων που συμμετέχουν. Όπως η επιτυχία ενός νέου προϊόντος ή πρότζεκτ αλλά και η αναγνώριση αυτής της επιτυχίας σε όρους όχι μόνο οικονομικούς αλλά και ανθρώπινους. Η προσφορά, λοιπόν, αυτής της αναγνώρισης είναι ακριβώς ο ρόλος και η σημασία των Best In Pharmacy Awards για την ελληνική φαρμακευτική αγορά και τους ανθρώπους της.”
Μίλτος Αγιούμπ, Φαρμακοποιός, Αντιπρόεδρος ΔΣ Ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
“Η καινοτομία δεν είναι επιλογή – είναι προϋπόθεση για την εξέλιξή του κοινοτικού φαρμακείου ως σύγχρονη δομή υγείας. Καινοτομία σημαίνει προσαρμογή στις νέες ανάγκες των ασθενών, αξιοποίηση της τεχνολογίας, αναβάθμιση των υπηρεσιών και ενίσχυση της συμβουλευτικής λειτουργίας του φαρμακοποιού. Το φαρμακείο του αύριο καλείται να συνδυάσει την επιστημονική εγκυρότητα με την πελατοκεντρική προσέγγιση, να προσφέρει λύσεις και όχι απλώς προϊόντα. Σε αυτό το πλαίσιο, τα Best in Pharmacy Awards αποτελούν έναν σημαντικό θεσμό αναγνώρισης και ενθάρρυνσης. Ανάδειξη καλών πρακτικών, έμφαση στην ποιότητα, στην καινοτομία και στη βιώσιμη ανάπτυξη: είναι όλα στοιχεία που ενισχύουν την εικόνα του κοινοτικού φαρμακείου και προωθούν την πρόοδο του κλάδου συνολικά. Τα βραβεία δεν είναι απλώς διακρίσεις, είναι ευκαιρίες για έμπνευση, δικτύωση και επιβράβευση όσων επενδύουν στη διαρκή βελτίωση, δίνοντας αξία τόσο στο επάγγελμα όσο και στους ασθενείς.”
Θανάσης Μουχτής, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
“Η καινοτομία σε κάθε επιχείρηση είναι πάντα σημαντική και απαραίτητη για τη βιωσιμότητα της. Πολύ περισσότερο για έναν τόσο εξέχοντα χώρο όπως το φαρμακείο, ο οποίος είναι απαραίτητος για την υγεία, τη μακροζωία και την ευζωία μας και που γίνονται τόσες πολλές εξελίξεις στο χώρο των φαρμάκων, των καλλυντικών και των συμπληρωμάτων διατροφής. Τέλος ο τζίρος και οι πελάτες ενός φαρμακείου σταθεροποιούνται σημαντικά όταν ο φαρμακοποιός και το φαρμακείο καινοτομεί, με σεβασμό πάντα στον άνθρωπο, στο περιβάλλον και στο Κοινό Καλό. Τα Best in Pharmacy Awards είναι κάτι περισσότερο από ένας θεσμός για τον φαρμακευτικό κλάδο. Επιβραβεύουν την καινοτομία με ανθρώπινο πρόσωπο και κοινωνικό αποτύπωμα, αναδεικνύουν παραδείγματα που εμπνέουν.”
Νίκη Κουτσιανά, Founder of APIVITA, Founder & President of SYMBEEOSIS
“Η καινοτομία στο φαρμακείο μεταμορφώνει τον ρόλο του φαρμακοποιού και ενισχύει την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Μέσα από τεχνολογικές λύσεις όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα phygital φαρμακεία και η εξατομικευμένη φροντίδα, τα φαρμακεία εξελίσσονται σε κόμβους υγειονομικής υποστήριξης. Παράλληλα, νέες υπηρεσίες πρόληψης και συνεργασίες με επαγγελματίες υγείας ενισχύουν τον ρόλο τους στην κοινότητα. Η καινοτομία δεν είναι πολυτέλεια, αποτελεί προϋπόθεση για ένα λειτουργικό φαρμακείο, κοντά στον πολίτη και προσανατολισμένο στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Τα Best in Pharmacy Awards προσφέρουν μια ευκαιρία ανάδειξης και επιβράβευσης των καλών πρακτικών marketing και καινοτομίας σε προϊόντα φαρμακείου και υπηρεσίες. Αποσκοπούν στην αναγνώριση εξαιρετικών επιτευγμάτων και αποτελεσματικών πρωτοβουλιών σε κάθε κλάδο και αγορά. Είναι ένας θεσμός που επιβραβεύει τις πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν την καινοτομία, την αποτελεσματικότητα και τη μοναδικότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Βοηθούν τις φαρμακευτικές εταιρείες να εντοπίσουν τη θέση τους σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους και παράλληλα συμβάλλουν στην ενημέρωση των καταναλωτών για τις καλύτερες πρακτικές και καινοτομίες στον φαρμακευτικό κλάδο, βοηθώντας τους να κάνουν πιο ενημερωμένες επιλογές.”
Μαρία Λεοντάρη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, ΣΦΕΕ