Ενημερώσου Πρώτος/η για τα Best in Pharmacy Awards 2026

Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Best in Pharmacy Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Παναγιώτης Μαράκος

Jury President Best in Pharmacy Awards 2025
Καθηγητής Φαρμακευτικής Χημείας, Τμήμα Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

agioump

Μίλτος Αγιούμπ

Φαρμακοποιός, Αντιπρόεδρος ΔΣ Ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
antonopoulou

Καίτη Αντωνοπούλου

Health Communications Expert,
CEO Alpha Public Relations AE
varvaresou

Αθανασία Βαρβαρέσου

Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Διευθύντρια Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών, ΠΑΔΑ
GAZOULH

Μαρία Γαζούλη

Καθηγήτρια Βιολογίας - Γενετικής - Νανοϊατρικής, Ιατρική Σχολη ΕΚΠΑ
gkotsopoulos

Τάσος Γκοτσόπουλος

General Manager, Perception Consulting Communication
ERTSOS

Σπύρος Έρτσος

Ιδρυτής, Uplevel Marketing
kollias

Οδυσσέας Κόλλιας

Οικονομολόγος - Συγγραφέας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαιδευτής στην Δια Βίου Μάθηση
kousounadis

Αντώνης Κουσουνάδης

Founder & Head, brand4life Communications and Advertising Services
koutsiana

Νίκη Κουτσιανά

Founder of APIVITA, Founder & President of SYMBEEOSIS
LEONTARH

Μαρία Λεοντάρη

Διευθύντρια Επικοινωνίας, ΣΦΕΕ
malo

Ντανιέλα Μάλο

Head of BU Consumer Healthcare ΒΙΑΝ
mellou

Φωτεινή Μέλλου

Δρ. Χημικός, ΜSc, Aκαδημαϊκός υπότροφος Τομέα Αισθητικής και Κοσμητολογίας, Τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠαΔΑ
MOUXTIS

Θανάσης Μουχτής

Γενικός Διευθυντής του Ομίλου ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
baltas

Γεώργιος Μπάλτας

Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών & Πρόεδρος ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
μπογδανος

Δημήτρης Μπογδάνος

Καθηγητής Παθολογίας και Αυτοάνοσων Νοσημάτων
mponis

Ανδρέας Μπόνης

Managing Director, Phocus
PANTERH

Ειρήνη Παντερή

Καθηγήτρια Φαρμακευτικής Ανάλυσης, Τμήμα Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ
papagewrgiou

Σπύρος Παπαγεωργίου

Επίκουρος Καθηγητής Βιοϊατρικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Τομέας Αισθητικής & Κοσμητολογίας
PASXALIDIS

Άρης Πασχαλίδης

Φαρμακοποιός , MSc, Founder & CΕΟ, Pharmacy Discount
PROTOPAPA

Δρ. Ευαγγελία Πρωτόπαπα

Φαρμακοποιός - Κοσμητολόγος, Ομ. Καθηγήτρια του Τμήματος Βιοιατρικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
SANIDAS

Νικόλας Σανιδάς

Founder & CEO of Health Solutions
spuropoulou

Χρύσα Σπυροπούλου

Marketing & Communications Director, Affidea

Δηλώσεις Επιτροπής Αξιολόγησης των Best in Pharmacy Awards 2025

“Η καινοτομία στο φαρμακείο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας και της εμπειρίας του ασθενή. Μέσα από τεχνολογικές λύσεις, εξατομικευμένες θεραπείες, ψηφιακά εργαλεία και νέα προϊόντα, το φαρμακείο μετατρέπεται σε έναν σύγχρονο χώρο πρωτοβάθμιας φροντίδας. Η καινοτομία συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της φαρμακευτικής αγωγής, την πρόληψη και την ενημέρωση, ενώ ενισχύει τον ρόλο του φαρμακοποιού ως επιστημονικού συμβούλου υγείας. Παράλληλα, ανοίγει τον δρόμο για βιώσιμες πρακτικές και ανάπτυξη στο δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον της υγειονομικής φροντίδας. Τα Best in Pharmacy Awards αποτελούν θεσμό αναγνώρισης και επιβράβευσης της ποιότητας, της καινοτομίας και της επιχειρηματικής αριστείας στον φαρμακευτικό κλάδο. Μέσω αυτών, αναδεικνύονται προϊόντα, υπηρεσίες και φαρμακεία που ξεχωρίζουν για την επιστημονική τους προσέγγιση και τη συμβολή τους στη βελτίωση της υγείας. Η σημασία τους για την αγορά είναι πολλαπλή: ενισχύουν την αξιοπιστία των βραβευμένων, ενθαρρύνουν τον υγιή ανταγωνισμό και καθοδηγούν τις εξελίξεις, λειτουργώντας ως σημείο αναφοράς για ολόκληρο τον φαρμακευτικό τομέα.”

Φωτεινή Μέλλου, Δρ Χημικός, ΜSc, Εκπαιδευτικό προσωπικό, Εργαστήριο Γενικής Χημείας, Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου, Σχολή Επιστημών Τροφίμων & Διατροφής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
“Η καινοτομία στο φαρμακείο δεν αφορά μόνο τα προϊόντα, αλλά κυρίως τη συνολική εμπειρία υγείας που προσφέρεται στον πολίτη. Από τις εξατομικευμένες υπηρεσίες και τη συμβουλευτική, μέχρι τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών, η καινοτομία ενισχύει τη θέση του φαρμακείου ως σταθερού πυλώνα στην πρωτοβάθμια φροντίδα. Είναι το μέσο μέσα από το οποίο το φαρμακείο εξελίσσεται, απαντώντας στις ανάγκες του σύγχρονου πολίτη με επιστημονικότητα, ευελιξία και σεβασμό. Τα Best in Pharmacy Awards αποτελούν θεσμό αναγνώρισης, ενθάρρυνσης και ανάδειξης των καλών πρακτικών στον φαρμακευτικό κλάδο. Προωθούν την εξωστρέφεια, ενισχύουν το κύρος του φαρμακείου και δίνουν βήμα σε παραδείγματα που αξίζει να προβληθούν. Ως μέλος της Κριτικής Επιτροπής, θεωρώ σημαντικό ότι ο θεσμός χτίζει μια γέφυρα ανάμεσα στην επιστημονική τεκμηρίωση και την καθημερινή πράξη, με στόχο τη βιώσιμη πρόοδο.”

Καίτη Αντωνοπούλου, Health Communications Expert, CEO Alpha Public Relations AE
“Η καινοτομία στο φαρμακείο είναι το μέσο για να παραμένει σύγχρονο, αξιόπιστο και συνδεδεμένο με τις πραγματικές ανάγκες του πολίτη. Εξελίσσει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί, εξυπηρετεί και εκπαιδεύει. Από την ψηφιακή του παρουσία μέχρι τις προσωποποιημένες υπηρεσίες, το καινοτόμο φαρμακείο χτίζει καθημερινά μια σχέση εμπιστοσύνης και προσφέρει υπεραξία στην τοπική κοινωνία. Τα Best in Pharmacy Awards δίνουν φωνή και ορατότητα στις καλές πρακτικές του κλάδου. Ως επαγγελματίας στον χώρο της επικοινωνίας, θεωρώ ότι η αναγνώριση δεν είναι απλώς μια διάκριση. Είναι ένα δυνατό μήνυμα εμπιστοσύνης προς τους φαρμακοποιούς που εξελίσσονται, διαφοροποιούνται και πρωταγωνιστούν σε έναν τομέα ζωτικής σημασίας.”

Αντώνης Κουσουνάδης, Founder & Head, brand4life Communications and Advertising Services
“Το φαρμακείο αποτελεί κρίσιμο σημείο στο customer journey της υγείας, με τον φαρμακοποιό να λειτουργεί ως ένας αξιόπιστος influencer στις αποφάσεις του κοινού. Σε αυτό το πλαίσιο, η καινοτομία δεν είναι απλώς χρήσιμη – είναι απαραίτητη. Η αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών και πρακτικών ενισχύει ουσιαστικά την εμπειρία εξυπηρέτησης, αναβαθμίζει τον ρόλο του φαρμακείου ως κέντρου εκπαίδευσης και ενημέρωσης και προωθεί μια πιο αποτελεσματική και στοχευμένη χρήση των υπηρεσιών υγείας. Τα Best in Pharmacy Awards συμβάλλουν δυναμικά στην αναβάθμιση της εικόνας του σύγχρονου φαρμακείου και στην ανάδειξη του ρόλου του φαρμακοποιού στη δημόσια υγεία. Μέσα από την αναγνώριση και προβολή καινοτόμων πρακτικών, εμπνέουν συνεχή πρόοδο και εξέλιξη. Παράλληλα, θεσπίζουν πρότυπα, ενδυναμώνουν τη συνεργασία στον κλάδο και διευκολύνουν τη διασύνδεση με τις υπηρεσίες υγείας, ενισχύοντας τη συνοχή του συστήματος φροντίδας. Αποτελούν σημείο αναφοράς για την ποιότητα, την επιστημονική εγκυρότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη στον χώρο της υγείας.”

Χρύσα Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager, Affidea
“Η καινοτομία μεταμορφώνει το φαρμακείο, συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και στην απαραίτητη προσαρμογή στις εξελίξεις στον τομέα της υγείας. Είναι κριτικός παράγοντας ειδικά στις μέρες μας, για να μετατρέψει το φαρμακείο από απλό σημείο διανομής φαρμάκων σε κέντρο υγείας με ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Τα Best in Pharmacy Awards σηματοδοτούν στην ανάδειξη πρωτοπόρων πρακτικών, τεχνολογιών και επαγγελματιών. Είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για τη δυναμική της αγοράς και όχι απλά συμβολικές διακρίσεις.”

Τάσος Γκοτσόπουλος, General Manager, Perception Consulting Communication
“Η καινοτομία στο φαρμακείο δεν περιορίζεται σε νέα προϊόντα αλλά είναι η δυναμική απάντηση στις ανάγκες του σύγχρονου πολίτη. Μέσα από ψηφιακά εργαλεία, εξατομικευμένες υπηρεσίες και διαχείριση χρόνιων παθήσεων, ο φαρμακοποιός μετατρέπεται σε βασικό κρίκο της πρωτοβάθμιας φροντίδας. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συμβολή της καινοτομίας στην πρόληψη: μέσω διαγνωστικών τεστ, εμβολιασμών, ενημερωτικών δράσεων και παρακολούθησης παραμέτρων υγείας, το φαρμακείο γίνεται σημείο πρώιμης παρέμβασης και αποφόρτισης του συστήματος υγείας. Τα Best in Pharmacy Awards αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν φαρμακευτικές υπηρεσίες που ξεχωρίζουν με καινοτόμες πρακτικές, ενισχύοντας την αξιοπιστία του κλάδου και την εμπιστοσύνη των πολιτών. Προβάλλοντας πρότυπα πρόληψης, εξυπηρέτησης και επαγγελματισμού, λειτουργούν ως μοχλός εξέλιξης και έμπνευσης, ενισχύοντας μια σύγχρονη, ανθρωποκεντρική φαρμακευτική αγορά.”

Μαρία Γαζούλη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Βιολογίας/Γενετικής – Νανοϊατρικής, Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ

“Η καινοτομία στα consumer healthcare προϊόντα στο φαρμακείο είναι κρίσιμη για τη βελτίωση της υγείας των καταναλωτών. Προσφέρει καλύτερες λύσεις για την αυτοφροντίδα, ενημερώνει τους καταναλωτές και διευκολύνει την πρόσβαση σε θεραπείες. Τα Best in Pharmacy Awards αναγνωρίζουν την ποιότητα και την καινοτομία των προϊόντων, ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, προάγουν τον ανταγωνισμό και στηρίζουν την ανάπτυξη της φαρμακευτικής αγοράς. Συνολικά, συμβάλλουν στην ποιότητα και την ασφάλεια της υγειονομικής φροντίδας.”

Ντανιέλα Μάλο, Head of BU Consumer Healthcare ΒΙΑΝ

“Τα Best in Pharmacy Awards έχουν καθιερωθεί ως θεσμός αναγνώρισης καινοτομίας, ποιότητας και επιχειρηματικής αριστείας στον φαρμακευτικό κλάδο. Αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο ενίσχυσης της αξιοπιστίας και της διαφάνειας, προβάλλοντας τα φαρμακεία που ξεχωρίζουν σε τομείς όπως η εξυπηρέτηση πελατών, η τεχνολογία, η αισθητική, η επικοινωνία και η φαρμακευτική φροντίδα. Ο ρόλος τους είναι διττός, από τη μία, ενθαρρύνουν τη συνεχή βελτίωση μέσα από την ανάδειξη καλών πρακτικών και την υγιή ανταγωνιστικότητα, από την άλλη, αναβαθμίζουν την εικόνα του φαρμακείου στα μάτια του καταναλωτή, ενισχύοντας τον ρόλο του φαρμακοποιού ως συμβούλου υγείας. Ταυτόχρονα, δημιουργούν μια πλατφόρμα σύνδεσης και δικτύωσης για φαρμακοποιούς, εταιρείες και φορείς, συμβάλλοντας στην ανταλλαγή γνώσης και την προώθηση συνεργασιών. Η σημασία τους για την αγορά έγκειται στο ότι συμβάλλουν ενεργά στον εκσυγχρονισμό του κλάδου και στην ανάδειξη του φαρμακείου ως επιχειρηματική και επιστημονική οντότητα με μέλλον κα δυναμική.”

Άρης Πασχαλίδης Φαρμακοποιός, MSc, Founder & CΕΟ, Pharmacy Discount

“Η έννοια της καινοτομίας είναι εξ ορισμού συνυφασμένη με την πρόοδο, την ανάπτυξη και την επιχειρηματικότητα. Το γεγονός αυτό επαληθεύεται στον κλάδο της φαρμακευτικής επιστήμης γενικότερα αλλά και ειδικότερα στην περίπτωση των φαρμακείων της κοινότητας. Πράγματι τα φαρμακεία της γειτονιάς απολαμβάνουν διαχρονικά- και ακόμα πιο έντονα τα τελευταία χρόνια- το πλεονέκτημα της εισαγωγής και υιοθέτησης νέων προϊόντων, υπηρεσιών ή/και τρόπων εξυπηρέτησης των πελατών τους. Με τον τρόπο αυτό, κατορθώνουν να βελτιώνουν καθημερινά την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που τους επισκέπτονται, αλλά και να αυξάνουν την οικονομική αποδοτικότητά τους, ώστε να παραμένουν αναγκαίοι εταίροι για την κοινωνία και την αγορά. Σε ένα περιβάλλον αυξημένου ανταγωνισμού, όπως αυτό του φαρμακευτικού κλάδου, όπου οι οργανισμοί καλούνται να καινοτομούν συνεχώς, για να παραμείνουν εντός επιχειρηματικής πραγματικότητας, η πίεση που ασκείται στις ομάδες και τα μέλη τους είναι διαρκής και μεγάλη. Ωστόσο, αυτό που τελικά μπορεί να λειτουργήσει ως ουσιαστικό αντιστάθμισμα σε βάθος χρόνου είναι η ηθική αποζημίωση των προσώπων που συμμετέχουν. Όπως η επιτυχία ενός νέου προϊόντος ή πρότζεκτ αλλά και η αναγνώριση αυτής της επιτυχίας σε όρους όχι μόνο οικονομικούς αλλά και ανθρώπινους. Η προσφορά, λοιπόν, αυτής της αναγνώρισης είναι ακριβώς ο ρόλος και η σημασία των Best In Pharmacy Awards για την ελληνική φαρμακευτική αγορά και τους ανθρώπους της.”

Μίλτος Αγιούμπ, Φαρμακοποιός, Αντιπρόεδρος ΔΣ Ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ

“Η καινοτομία δεν είναι επιλογή – είναι προϋπόθεση για την εξέλιξή του κοινοτικού φαρμακείου ως σύγχρονη δομή υγείας. Καινοτομία σημαίνει προσαρμογή στις νέες ανάγκες των ασθενών, αξιοποίηση της τεχνολογίας, αναβάθμιση των υπηρεσιών και ενίσχυση της συμβουλευτικής λειτουργίας του φαρμακοποιού. Το φαρμακείο του αύριο καλείται να συνδυάσει την επιστημονική εγκυρότητα με την πελατοκεντρική προσέγγιση, να προσφέρει λύσεις και όχι απλώς προϊόντα. Σε αυτό το πλαίσιο, τα Best in Pharmacy Awards αποτελούν έναν σημαντικό θεσμό αναγνώρισης και ενθάρρυνσης. Ανάδειξη καλών πρακτικών, έμφαση στην ποιότητα, στην καινοτομία και στη βιώσιμη ανάπτυξη: είναι όλα στοιχεία που ενισχύουν την εικόνα του κοινοτικού φαρμακείου και προωθούν την πρόοδο του κλάδου συνολικά. Τα βραβεία δεν είναι απλώς διακρίσεις, είναι ευκαιρίες για έμπνευση, δικτύωση και επιβράβευση όσων επενδύουν στη διαρκή βελτίωση, δίνοντας αξία τόσο στο επάγγελμα όσο και στους ασθενείς.”

Θανάσης Μουχτής, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.

“Η καινοτομία σε κάθε επιχείρηση είναι πάντα σημαντική και απαραίτητη για τη βιωσιμότητα της. Πολύ περισσότερο για έναν τόσο εξέχοντα χώρο όπως το φαρμακείο, ο οποίος είναι απαραίτητος για την υγεία, τη μακροζωία και την ευζωία μας και που γίνονται τόσες πολλές εξελίξεις στο χώρο των φαρμάκων, των καλλυντικών και των συμπληρωμάτων διατροφής. Τέλος ο τζίρος και οι πελάτες ενός φαρμακείου σταθεροποιούνται σημαντικά όταν ο φαρμακοποιός και το φαρμακείο καινοτομεί, με σεβασμό πάντα στον άνθρωπο, στο περιβάλλον και στο Κοινό Καλό. Τα Best in Pharmacy Awards είναι κάτι περισσότερο από ένας θεσμός για τον φαρμακευτικό κλάδο. Επιβραβεύουν την καινοτομία με ανθρώπινο πρόσωπο και κοινωνικό αποτύπωμα, αναδεικνύουν παραδείγματα που εμπνέουν.”

Νίκη Κουτσιανά, Founder of APIVITA, Founder & President of SYMBEEOSIS

“Η καινοτομία στο φαρμακείο μεταμορφώνει τον ρόλο του φαρμακοποιού και ενισχύει την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Μέσα από τεχνολογικές λύσεις όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα phygital φαρμακεία και η εξατομικευμένη φροντίδα, τα φαρμακεία εξελίσσονται σε κόμβους υγειονομικής υποστήριξης. Παράλληλα, νέες υπηρεσίες πρόληψης και συνεργασίες με επαγγελματίες υγείας ενισχύουν τον ρόλο τους στην κοινότητα. Η καινοτομία δεν είναι πολυτέλεια, αποτελεί προϋπόθεση για ένα λειτουργικό φαρμακείο, κοντά στον πολίτη και προσανατολισμένο στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Τα Best in Pharmacy Awards προσφέρουν μια ευκαιρία ανάδειξης και επιβράβευσης των καλών πρακτικών marketing και καινοτομίας σε προϊόντα φαρμακείου και υπηρεσίες. Αποσκοπούν στην αναγνώριση εξαιρετικών επιτευγμάτων και αποτελεσματικών πρωτοβουλιών σε κάθε κλάδο και αγορά. Είναι ένας θεσμός που επιβραβεύει τις πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν την καινοτομία, την αποτελεσματικότητα και τη μοναδικότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Βοηθούν τις φαρμακευτικές εταιρείες να εντοπίσουν τη θέση τους σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους και παράλληλα συμβάλλουν στην ενημέρωση των καταναλωτών για τις καλύτερες πρακτικές και καινοτομίες στον φαρμακευτικό κλάδο, βοηθώντας τους να κάνουν πιο ενημερωμένες επιλογές.”

Μαρία Λεοντάρη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, ΣΦΕΕ